Гарантія

На всі товари Інтернет магазину покладається індивідуальний гарантійний термін від виробника

Высокое качество продукции

 

Термін гарантії

Термін гарантії встановлюється безпосередньо виробником товару і може варіюватися від 1 року до 5 років, залежно від корпоративної політики бренду. Гарантійний термін може бути зазначений у паспорті товару, на коробці, на етикетці або в будь-якому іншому документі, який повинен додаватися до продукції.

Де дізнатись інформацію про гарантію?

Якщо виникли питання або не можете розібратися в гарантійних умовах, то Ви завжди можете зателефонувати до нашого офісу +38 (097) 30 54 074, або відвідати нас за адресою: м. Харків, пр-т. Московський 199-В, оф.6 де професійні менеджери нададуть повну консультацію. Ми готові відповісти на всі питання у робочий час: Понеділок-П'ятниця, з 09:00 до 18:00.

Якщо товар, який ви купили в Інтернет магазині «VentsVent», вийшов з ладу, то Ви можете ознайомитися з усіма гарантійними умовами за допомогою технічної документації, а потім зателефонувати до сервісного центру компанії виробника товару або зв'язатися безпосередньо з менеджерами нашого магазину. Ми завжди готові допомогти своїм клієнтам.

Обмін та повернення товару


Товар належної якості

Ви можете повернути придбаний товар належної якості, якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцю. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводське пакування, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються протягом семи днів. Гроші за товар повертаються у тій самій формі, у якій ці кошти були сплачені. За винятком готівкового розрахунку, коли повернення коштів можна зробити через відправлення на картку покупця. Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника та номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих-код, гарантійний талон. Заміна товару або повернення грошей можлива лише за дотримання всіх умов та процедур.


Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:

- товар, який має істотних недоліків, не новий, тобто у використанні;

- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;

- під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;

- відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару або гарантійний талон, повна комплектація товару

 

Товар неналежної якості

 При придбанні товару неналежної якості:

Відповідно до ст. 8 цього Закону при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право замінити товар або повернення грошей. Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

а) він взагалі не може бути усунений;

б) для його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

За необхідності перевірки якості товару може бути зроблено експертизу, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організується у триденний строк від дня отримання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві після порушення споживачем правил експлуатації, зберігання та транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а за його відсутності – у двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками іншим товаром іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача щодо повернення грошей підлягають задоволенню протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару виробляється – з вартості товару на даний момент його купівлі.


Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п. 3 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач зобов'язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитись із правилами експлуатації, викладеними у наданій магазином документації на товар;

2) за необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;

3) користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватись передбачених виробником у товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватись звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Що не можна повернути?

Товарні позиції, які робляться або замовляються на замовлення (решітки в індивідуальному розмірі та кольорі, нестандартні замовні позиції, припливно-витяжні установки на індивідуальне замовлення, витратні матеріали для монтажу або збірні щити автоматики) до повернення або обміну НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. За більш детальною інформацією звертайтесь до наших менеджерів.

 

Як і де зробити повернення?

Для повернення\обміну потрібно узгодити спосіб зворотньої доставки товару через нашого менеджера. Товар можна привести до нашого магазину за адресою м. Харків, пр-т. Московський 199-В, оф.6 або надіслати транспортною компанією "Нова Пошта" актуальні дані нададуть наші менеджери. Доставка та повернення товару відбувається за рахунок покупця. Якщо виявлено факт заводського шлюбу або не відповідність товару, то за рахунок продавця.